אפגניסטן פקיסטן - אפגניסטן פקיסטן אפפ ק ספיישל קו חוץ קו חוץ

900 משאיות עוברות בו מדי יום. אחרי חודשים בהם האשימוהו בשחיתות דחפו אותו לקיים בחירות חוזרות רמזו כי ראוי שלא יטרח לקיים בחירות כלל ויתפטר.


זעזוע באפגניסטן בת השגריר נחטפה ועברה עינויים

אפגניסטן או בשמה הרשמי הרפובליקה האסלאמית של אפגניסטן בפשטו.

אפגניסטן פקיסטן. יש סכנה מוחשית שאפגניסטן הולכת מידרדרת לאסון חסר תקדים כאשר כוחות ארהב יוצאים והמדינה נתונה לחסדי הטליבן שכבר פתח במתקפות אלימות בכמה ערים מרכזיות במדינה כך. מעבר הגבול שוכן מדרום לעיר הגדולה ביותר בדרום אפגניסטן קנדהאר והוא אחד המעברים החשובים ביותר שבהם נעים נוסעים וסחורות בין פקיסטן ואפגניסטן. רק ביום רביעי האחרון בקאבול בירת אפגניסטן נרצחו 6 עובדי אום בהוסטל בו ישנו ובפקיסטן נטבחו לפחות 90 בני אדם בפיגוע התאבדות בשוק בעיר פשוואר.

בעוד שככל הנראה ישנם כיסים של דוברי אומורי בפקיסטן פרצי מדוברת באפגניסטן בלבד. אפגניסטן פקיסטן אפפק. הוא משתרע על שטח כולל של כ- 307374 קילומטרים רבועים.

המדינה תופסת שטח כולל של כ -251772 קילומטרים רבועים. מלחמת אפגניסטן המכונה על ידי הכוחות המזוינים של ארצות הברית מבצע חירות מתמשכת באנגלית. עם מעל ל-180 מיליון תושבים פקיסטן היא המדינה השישית בעולם מבחינת גודל אוכלוסייתה.

אפגניסטן היא המדינה היחידה שבה ניתן למצוא אוכלוסייה גדולה יחסית של דוברי שפות איראניות דרום-מזרחיות. היא גובלת בפקיסטן איראן טורקמניסטן אוזבקיסטן וסין. אפגניסטן פקיסטן טליבן.

בעשרות רבות של השנים האחרונות הם גרו בהראת ועסקו במסחר בין אפגניסטן העיר מרוו טורקמניסטן אוזבקיסטן העיר בוכרה וסמרקנד. פקיסטן לעומת זאת היא מדינה בדרום אסיה. אחוז קטן מהאוכלוסייה האפגנית היושב בעיקר קרוב לגבול הפקיסטני דובר פרצי ואומורי.

Operation Enduring Freedom - OEF היא מלחמה שיזמה ארצות הברית בעקבות פיגועי 11 בספטמבר בשנת 2001 שהעלו את אפגניסטן כחשודה העיקרית במתן בסיסים לאוסאמה בן לאדן ולארגון הטרור האסלאמיסטי אל-קאעידה. פקיסטן גובלת באיראן אפגניסטן הרפובליקה העממית של סין הודו ובים הערבי. אפגניסטן היא מדינה הררית בדרום מרכז אסיה.

תחילה הם גרו במזאר א-שריף ואחרי שהיהודים גורשו משם הם נדדו לקאבול. התכתשויות באפגניסטן פקיסטן קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש התכתשויות באפגניסטן-פקיסטן קו קו דוראנד באדום מוכר כבינלאומי גבול בין אפגניסטן ו- פקיסטן תאריך 1949 הווה מיקום מזרח אפגניסטן ו- חייבר פחטונחווה לאורך הגבול. הסכם הסחר במעברים באפגניסטן פקיסטן המכונה גם aptta הוא דו צדדי הסכם סחר שנחתם בשנת 2010 על ידי פקיסטן ו אפגניסטן הקורא להקל יותר על העברת סחורות בין שתי המדינות.

בשנת 1930 לערך שבה המשפחה מהעיר מרוו לאפגניסטן בבורחה מפני הקומוניסטים. היא גובלת באפגניסטן איראן הודו וסין. כתבה שנייה בסדרת אפגניסטן-פקיסטן.

د افغانستان اسلامي جمهوریت היא מדינה הממוקמת בחלק הדרום מערבי של מרכז אסיה. משולש רווי סכנות בימים אלו. הקישו כאן לחלק השלישי - הזוית האמריקאית בשבוע שעבר נפל דבר באפגניסטן.


פרק 15 האתגר אפגניסטן המשחק הגדול


ההבדל בין אפגניסטאן לפקיסטן 2021 מדינות


מסע הכיבושים של הטליבאן השתלט על מעבר גבול הוציא להורג 22 חיילי קומנדו


מסע הכיבושים של הטליבאן השתלט על מעבר גבול הוציא להורג 22 חיילי קומנדו


מסע הכיבושים של הטליבאן השתלט על מעבר גבול הוציא להורג 22 חיילי קומנדו


שטח אש בפקיסטן החיסול והמשחק הכפול


הערכה פקיסטן תומכת בטאליבן ומעוניינת בכאוס באפגניסטן Israel Defense


פקיסטן לא תאפשר לארה ב לפעול משטחה אחר הנסיגה מאפגניסטן וואלה חדשות


קאבול ביום שאחרי השתלטות הטליבאן שקט מתוח ופחד מצמית מהעתיד אתר החדשות דבר


יחסי אפגניסטן פקיסטן ויקיפדיה


מלחמת אפגניסטן 2001 2014 ויקיפדיה


זעזוע באפגניסטן בת השגריר נחטפה ועברה עינויים


זעזוע באפגניסטן בת השגריר נחטפה ועברה עינויים


גבול אפגניסטן פקיסטן צילום Ap Photo Jafar Khan אתר החדשות דבר


פקיסטן הינשו ף


אפגניסטן פקיסטן אפפ ק ספיישל קו חוץ קו חוץ


פקיסטן ויקיפדיה


אפגניסטן פקיסטן הבטן הרכה האמריקאית לנקמה איראנית על חיסול סולימני Nziv Net


אפגניסטן בית קברות לאימפריות קו חוץ

LihatTutupKomentar